PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.| Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ | 
				Vložil: p2k,  dne: 01.01.2000,
				  zobrazeno: 7177x 
			
			Co je to
    Entita trigger_multiple je spouštěcí entita, která lze oproti trigger_once spouštět
    několikrát za sebou.
Záložky flags
     Target - cílová, spouštěná entita
      Name - jméno entity trigger_multiple
      Master - multisource
      Delay before trigger - čas, za kterou se spustí cíl uvedený v kolonce Target
      Delay before reset - čas, za který bude možno trigger_multiple opět spustit
    
    Podobně
      trigger_once 
Mapa jako příklad
 DISKUZE  -- 0
| Přezdívka/nick: | |
| Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: | 
 Poslední vydané entity
 Poslední vydané entity
				05.06.2010  HL1  od: p2k			
			
			
				11.08.2009  HL2  od: mirra			
			
			
				11.08.2009  HL2  od: mirra			
			
			
				11.04.2009  HL1  od: Vocko			
			
			
				01.12.2008  HL1  od: p2k			
			
			
				01.05.2008  HL2  od: BigManik			
			
			 Přehled entit prefer. n/a
 Přehled entit prefer. n/a © Petr Skovajsa :: 2000-2025. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.
| Vygenerováno za 0.02818 sec. |
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.
| Vygenerováno za 0.02818 sec. |