TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Jak vytvořit zemětřesení
Rubrika: Half-Life & Counter Strike
Vložil: pkoten,
zobrazeno: 47306x
Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor.
Hry Half-Life, CounterStrike 1.6
Valve Hammer Editor: Jak vytvořit zemětřesení
Zemětřesení je zajímavým prvkem, kterým můžete svoje mapy zefektnit.1) Vytvořte si osvětlenou místnost.
2) Umístěte entitu env_shake a nastavte ji takto:
Name = shake (jméno entity)
Duration = 5 (doba trvání)
0.1 = jerk ... = 200 (druh zemětřesení, 255.0 je opravdu silné)
V záložce FLAGS povolte možnost "GlobalShake", která vyvolá zemětřesení po celé mapě.
3) Nyní potřebujeme zemětřesení něčím aktivovat. Použijeme k tomu trigger_once, který umístíme tak, aby přes něj hráč mohl přejít. Ve vlastnostech do položky "Target" napište "shake".
4) Zkompilujte a držte se :-).
Příkladová mapa ke stažení ZDE:
Pavel Koten ml.
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |