TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Jak vytvořit zranění
Rubrika: Half-Life & Counter Strike
Vložil: pkoten,
zobrazeno: 57353x
Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor.
Hry Half-Life, CounterStrike 1.6
Valve Hammer Editor: Jak vytvořit zranění
Pokud ve vaší mapě nastane situace, kdy potřebujete hráče zranit, budete potřebovat entitu trigger_hurt.1) Vytvořte si osvětlenou místnost.
2) Vytvořte dvě desky, které umístěte na zeď.
3) Před každou desku umístěte tenčí desku stejné velikosti a nastavte ji následovně:
Damage = 10 (zranění, které bude způsobeno)
Damage Type = BURN / FREEZE (typ zranění, jehož symbol se zobrazí v levém dolním rohu)
V záložce Flags ještě povolte možnost "TouchClientOnly", což způsobí zranění pouze při dotyku s entitou.
4) Jednoduché a rychlé, nemyslíte.
Zranění je nutné do krizových situací. Pokud např. proběhne rozsáhlá exploze, ale hráči se nic nestane, nebude jí věnovat pozornost.
Příkladová mapa ke stažení ZDE:
Pavel Koten ml.
DISKUZE -- 3
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
14.02.2011 07:47:26 -- jakubmotak:
Trigger_hurt
Je tam jde o to zda to hledáš ve vkladání entit nebo v přidavaní
entit ve vlastnostech objektu
13.02.2011 14:00:52 -- jato-anon:
help
ja nemam entitu tigger_hurt co teraz?
13.02.2011 14:00:38 -- jato-anon:
help
ja nemam entitu tigger_hurt co teraz?