TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Vložení modelu do mapy
Rubrika: Half-Life & Counter Strike
Vložil: H@rm,
zobrazeno: 23911x
Co je myšleno pod pojmem model?
Pod pojmem model je myšlený určitý objekt, například strom, auto, krabice, květ ...
Kde takový model seženeme?
Máme možnost si jej vyrobit. Hodně modelů je ke stažení taky na stránce www.mapping-area.com, no dají se získat i při prohlížení a následném stažení mapy, například ze serveru www.fpsbanana.com.
Ok, tak základní info už máme, přejdeme tedy k samotnému vložení modelu do mapy.
K vložení modelu do mapy budete potřebovat FGD soubor cs_expert, který je ke stažení ZDE.
1. Ve složce cstrike/models si vytvořte adresář a pojmenujte ho tak, ja se bude jmenovat vaše mapa.
2. Vložte tam mdl. soubor, s kterým chcete pracovat.
3. Otevřete Valve hammer editor.
4. Na místo v mapě, kde chcete, aby daný model byl, vložte entitu " cycler".
5. Klikněte na vlastnosti (properties) této entity.
6. Dole (úplně na spodku vlastností) uvidíte "Model", vyberte tedy model, který chcete použít (nachází se v adresáři, který jste si na začátku vytvořil ve složce cstrike/models).
7. Upozornění: V případě, že požíváte verzi VHE 3.4, model neuvidíte, umístěte tedy entitu hned na zem, v případě, že při zkoušení mapy zjistíte, že je v zemi, umístěte entitu o něco výš nad zem! Ve verzi VHE 3.5 entitu uvidíte, a tak budete přesně vědět, jak model bude vypadat ve vaší mapě.
To je všechno, doufám, že jste tento článek pochopily a že vám pomůže. GL
DISKUZE -- 13
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
23.08.2011 17:08:28 -- chvalkon-anon:
pls
cus lidi jak si mam vyrobit vlastni server
21.03.2011 17:29:21 -- Addbotterr-anon:
auto
kary dik za radu vidam to casto v fun mapkách nebo v deathrun. hej a lol
nemusis si myslet ze to cos nevidel tak neexistuje:)
27.11.2010 15:03:49 -- kary-anon:
auto...
CS fgd obsahuje entitu Func_vehicle, pres kterou se da udelat ovladatelny
auto. Je to ale dost nemotorny a pro hrani CS to nema vyuziti, leda tak do
nejaky fy_mapy... Func_vehicle je pouzita v tyhle mape:
www.ceskemody.cz/mapy.php?lng=1clanek=220razeni_hra=4pn=hvezdne-valky ,
nastaveni entit v mape si muzes prohlidnout treba pomoci programu bsp
viewer.
26.11.2010 20:32:53 -- LOL-anon:
...he
hel vydel si uz neco pojizdny v cku? ja ne taze pochybujem
20.10.2010 16:06:43 -- Addbotterr-anon:
auto
Hele nevíte jak udělat pojízdný auto v cs 1.6?
30.09.2009 00:39:21 -- p2k:
to dds
Pokud budeš mít zájem, určitě uvítáme velmi rádi doplnění entit a
jejich české popisy. Autorů je málo ale čtenářů mnohem více.
Každá tato práce je vděčné téma.
29.09.2009 23:56:17 -- dds-anon:
...MUllf
chtěl bych se zeptat proč není v half life entitách uvedená entita
cycler ? myslím že autoří na něco zapoměli :-D
a myslím že není jedinou entitou která tam není uvedená
tak kde je chyba?
a myslím že není jedinou entitou která tam není uvedená
tak kde je chyba?
25.03.2008 10:31:51 -- Mulky:
...JJ2
protože do countera mod nedělám dělám přímo do klasickýho hl
25.03.2008 10:31:06 -- Mulky:
...jj
Je to sice hezkej návod ale prakticky k ničemu když nevim jak si DÁT
SVUJ vlastní model do modu na kterýnm pracuji a má to být singleplayer
23.02.2008 19:46:51 -- tritol-anon:
jak vložit
myslím si že to sem nepatří ale jak mám vložit např. skin kuše nebo
HEV obleku do HL1 pls kdo ma ICQ 362-625-418 nebo E-mail
tr1t0l@seznam.cz
24.11.2007 18:23:30 -- Mirra-anon:
uz sem na to prisel...
TO cs_expert je totiz pro novejsi verzi counterstrika.... na 1.6 ten kerej
je v hammeru 3.4 a 3.5 je proste a jednoduse na 1.5..kde tohleto
nebylo...exrahujes do slozky do ktery extrahovat mas...a potom vypnes a
zapnes hammer a jede to...
23.11.2007 22:47:27 -- MIrra-anon:
me tam ten cycler taky nejak ....
Proste entita na vyber se jmenem cycler tam neexistuje....jediny co
potrebuju je proste zadat model a sem vysmatej...ale takhle fakt nevim jak
tam ten model dam....nevite co s tim?diky moc
05.11.2007 09:03:07 -- John Courtier-anon:
Couter Strike - Jiný způsob?
Entita Cycler?? Taková tam není, leda sprit_cycler. Ale na to
nepotřebujete stahovat žádný cs_expert. Stačí fgd který tam je
(alespoň u CS 1.6, ale kdo dnes dělá pro starší verze?). A v Editoru
ať už máte 3.4 nebo 3.5 tak se to nezobrazí.