NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Jak na teleport

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: wad,  zobrazeno: 114810x

Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6



TELEPORT (napsal: Wad)

Takže tradičně (už po 6, slušný číslo ne ?…tak ne no) o čem je tenhle tutorial. J e o tom jak udělat teleport. Pokud někdo neví co to teleport je, tak je to jisté místo kam vstoupíte a objevíte se na místě jiném (čili z místa A do místa B). Když sem se díval do H.E.R.C.(né že bych teleport neuměl ale porovnání s konkurencí musí být…) tak tam teleport mají napsán neuvěřitelně složitě, takže tady je verze kde je jen to co potřebujete a né blbosti kterým by polovina z vás nerozuměla…

 Takže se do toho pustíme: 

Vstup do teleportu
Vytvořte si nějaký brush a nastavte mu TRIGGER_TELEPORT, není u něho co nastavovat, jen jako target nastavte destination (nebo můžete co chcete ale potom to budete muset u východu z teleportu změnit).

Ono by to bylo jednoduché kdyby jste tam dali jen vstup ale i nějaký sprit by to chtělo, takže vytvořte:

 

ENV_SPRITE

Render mode………..additive
FX amount…………….100
Sprite name………….sprites/enter1.spr

 

FLAGS 
Start on………..sprit bude “aktivní“ od začátku 

A ještě nějaký ten zvuk.A ten aktivujete trigger_multiple, jako target nastavte beam

 AMBIENT_GENERIC
(jeho popis funkcí je v jednom z mých tutorialů, takže tady je jenom to co jsem použil já)

 Name…………………..beam
Wav name…………..debris/beamstart7.wav (je to můj nejoblíbenější…)

 FLAGS
     Large radius
     Start silent
     Is NOT looped
 
-Dávejte pozor kam zvuk dáváte (teda pokud nenastavíte play everywhere), v příkladové mapě jsem ho dal u výstupu !!!

 Tak to by byl vstup do teleportu a ještě:

 Výstup z teleportu

K tomu se používá: info_teleport_destination

name……………..destination

 Nic víc se u něj nastavit nedá (teda pokud já vím…)
A samozřejmě  i s výstupem by to chtělo nějakej ten sprit.Doporučuji sprites/exit1.spr ale je to jen na vás…

 

A tady jsou screenshoty jak by to mělo asi vypadat:

telep6.jpg (7174 bytes)
Tady vstoupíte
telep7.jpg (7766 bytes)
A tady vystoupíte..he…he… 

(oni jsou stejně velcí jenom obrázky jsou “típlé“ z jiné vzdálenosti…)

 Tipy, rady nebo jak tomu chcete říkat:

 -Dávejte si hodně velký pozor se zvuky teleportu, trriger_multiple který aktivuje zvuk nebo cokoliv jiného co se má stát když vstoupíte do telepotu, MUSÍ být větší než trigger_teleport.

-Dávejte si pozor na velikost telepotu, pokud vás teleportuje metr před spritem nebude to vypadat zrovna reálně….no i když teleport v dnešní době, ale kdo ví…

-Stáhněte si příkladovou mapu. Aneb jak já říkam příkladová mapa, půl zdraví (nebo tak nějak…)

-A pokud chcete radu napište na můj “mejl“ Dr_wad@seznam.cz a nebo na pruvodci.

 

A chtěl bych pozdravovat:

Máju “krejču“ Krejčířa
Peťu “plexiša“ Juráša
Ondru “tavexa“ trávníčka
!!!A hlavně Vendulu F.!!!

S pozdravem Pafka “WAD“ Navrátil

 DISKUZE -- 2

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 10.01.2009 12:29:36 -- Kamil-anon:  ehm  
No pokud myslíš nynejší verzí hemmru, ten pro Source engine, tak to opravdu nepujde. Tenhle tutorial je pro Half-Life 1 (GoldSrc engine). 
 29.12.2008 12:08:37 -- shithc:  ...  
zdravim...koukam ze navod je asi uz docela starej...nemohl bys ho aktualizovat pro nynejsi verzi hemmru? myslim ze nektery nazvy co tu mas tam uz ani nejsou...zkousel sem to ale nepodarilo se :) 
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01975 sec. |