NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Jak udělat modifikaci

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: wad,  zobrazeno: 110547x


Vlastní MODifikace
(vytvořil WAD)

Neboli vlastní epizoda snadno a (možná) rychle.

Takže o čem je tento tutorial:

Takže, máte nějaký (a možná i dobrý) mapy. Ale dávat či posílat někomu mapy a říkat “Tady mám mapy nakopíruj je do složky maps která je pod složkou valve v half-life a potom přepiš soubor hl.exe na hl.exe –console aby ti šla konzole a potom do ní najeď a … ale co tahle “klikni na custom games, vyber moji epizodu a hrej” není to jednoduší? Já myslím že jo. A o tom jak udělat vlastní epizodu je tento tutorial. Tutorial je tady napsán složitě aby tomu pochopil každý ale je to opravdu neuvěřitelně až směšně jednoduché.

Je tu opravdu popsána každá maličkost která by vám mohla dělat problémy. Takže se nezalekněte toho že je to tak dlouhé.

1) Musíte si udělat nějakou složku v half-life, nemusí se jmenovat stejně jako vaše mapa (ale kdo by dělal epizodu KILL ALL BEATLES a dával ji do složky hrníček, no kdo ví…).
2) Musíte do této složky umístit snad jeden z nejdůležitějších souborů, který se stará o pospojování těch všech složek a souborů, aby to fungovalo tak jak má.Je to soubor liblist.gam.

Jsou tři způsoby jak ho vytvořit.
1)
někde tady by měl být odkaz na stáhnutí.
2) Zkopírujte ho z nějaké modifikace. !!!Ale pozor, nemusí tam být to nastavení co budete potřebovat!!!
3)
Vytvořte nový soubor v poznámkovém bloku a pojmenujte ho liblist.gam (i s koncovkou, nesmí končit na txt.)

Anebo si jej stáhněte ZDE.

A teď jeho nastavení:
(je to pro soubor který je zde na stáhnutí, pokud tady bude něco přebývat nebo chybět není to chyba ale druhem nastavení tohoto souboru, můžete tam vždy něco připsat nebo smazat)

gamedir "HALF-LIFE-popelar" ---------- Jméno složky ve které je epizoda.
game "counter-popelar" ------------------ Jméno hry (když ji budete vybírat v menu pod custom games).
startmap "ulice_1" ------------------------- Jméno mapy která se spustí když click-nete na new game.
trainmap "popelarska_akademie"----- Jméno trényngové mapy (pokud žádnou nemáte tak tento řádek můžete smazat).
url_info "www.fanda@parizek.pop"--- Hádejte (no tak jo, je to internetová nebo e-mailová adresa).
version "1,666" ------------------------------ Verze vaší epizody.
size "moc" ------------------------------------ Velikost vaší epizody.
svonly "0" - prostě to tak nechte.(neznám nikoho kdo by tu nastavoval jiné hodnoty).
cldll "1" - (musel bych to tu složitě vypisovat to by jste asi nechtěli a nevím jestli bych to vysvětlil správně).
hlversion "1015" ---------------------------- Verze Half-life.
type "Single" -------------------------------- Typ vaší modifikace. (nezáleží co tam napíšete).
gamedll ""..valvedllshl.dll" ----------- Umístění knihovny vaší epizody (pokud žádnou nemáte tak tam vypište cestu k té z half-life (viz. Příklad).

Tak vypadá liblist.gam když ho upravujete:
mod005.jpg (18774 bytes)

- Musí být pod half-life ve složce ve které máte ostatní soubory a složka se musí jmenovat stejně jakou máte vyplněnu pod gamedir.Takže v mém příkladu musí být pod half-life složka HALF-LIFE-popelar a v ní tento soubor.

3) ADRESÁŘE

Aby vám to vše fungovalo musíte mít vše ve správných adresářích

A tak mají vypadat adresáře : (samozřejmě pod složkou vaší epizody ale to je logické…)
dlls………….…***.dll (musí se jmenovat stejně jako je uvedeno v souboru liblist.gam pod gamedll)
maps…….….***.bsp (mapy, ale to jste snad poznali)
gfxenv…….***.tga ***.pcx ***.bmp ***.jpg (jedná se o oblohy do vašich map)
gfxshell…..***.bmp (soubory menu, jenom vezměte ty staré a nějak je předělejte)
media……….***.avi (video které se přehrává v menu, musí se jmenovat LOGO.AVI)
models…..…***.mdl (modely které máte vytvořeny, nebo vytáhnuty z jiných her)
sprites……..***.spr (jednoduše – sprity)
sound***.…***.wav (jsou v různých adresářích a že jich je požehnaně)

Nemusí zde být všechny,ale maps by tam měl být, nemyslíte ?

4) Tak a můžete to vyzkoušet spusťte HALF-LIFE a vyberte CUSTOM GAMES, vaši epizodu a hrajte.

A teď opět nějaké rady

- Pokud chcete i vlastní nastavení obtížnosti,najděte si pod složkou VALVE (je pod pod HALF-LIFE) soubor skill.cfg a zkopírujte jej do své složky otevřete jej v poznámkovém bloku a upravte jej podle svého,úpravu by jste měli zvládnout.(upravujete čísla ne slova).

- Chcete aby to vypadalo profesionálně a tolik souborů vypadá nějak divně.Tak vemte všechny adresáře kromě DLL a MEDIA (teda pokud je máte vytvořené) a zabalte jej v ZIPu (pokud máte PAKscape tav v něm a máte to jednodušší) a přejmenujte ho na PAK0.pak a je to, jak jednoduché.

- Ze začátku se nepouštějte do velkých epizod a zkuste si nějakou menší.

- A pokud chcete radu napište na můj ”mejl” wad@seznam.cz a nebo na pruvodci.

S pozdravem Pafka ”WAD” Navrátil

 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02136 sec. |