TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY
Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.Jak vytvořit rozbitné sklo
Rubrika: Half-Life & Counter Strike
Vložil: pkoten,
zobrazeno: 43180x
Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor.
Hry Half-Life, CounterStrike 1.6
Valve Hammer Editor: Jak vytvořit rozbitné sklo
Rozbitné sklo je jednoduché stejně, jako sklo průhledné.Vytvořte si objekt, který bude sklem. Označte jej a změňte na entitu FUNC_BREAKABLE. Důležité nastavení pro sklo je zatržítko RENDER_MODE a FX AMOUNT.
Další věcí je použítí textury. Zadejte u textur (ve worldcraftu vpravo nahoře) browse a dole do políčka Filter napište GLASS. Filtr nalezne textury, které se jmenují glass. Nyní si stačí vybrat.
Níže je nastavení entity Func_Breakable. Na obrázku je hodnota skla nastavena na:
OBJECT PROPERTIES: (Jsou zde uvedeny pouze důležité záložky)
Name .................... Jméno (Není třeba, pokud sklo nebudete rozbíjet triggerem)
Target On Break ... Spustí další cíl, objekt, nebo animaci po rozbití.
Strength ................ Síla jakou je potřeba na rozbití skla
Material Type ........ Materiál (Nemusí být jen sklo, např dřevo, železo, atd.)
Spawn On Break ...... Co má po rozbití vypadnout (Dobré u beden, třeba zbraň)
Explode Magnitude ... Síla výbuchu při rozbití (Opět např. bedny, sudy apod.)
Render Mode ........ Typ renderování (Zvolte Texture)
FX Amount .......... 0-255 (Průhlednost, zkuste 90 - 100. Čím nižší tím průhlednější
FLAGS:
Only Trigger...............Pouze spouští
Touch........................Dotekem
Pressure...................Tlačením
Instant Crowbar........Okamžité rozbití páčidlem
Jirka Koten
DISKUZE -- 1
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |
20.02.2011 14:44:18 -- :::::::-anon:
:::
a kde mam to FUNC_BREAKABLE najit a kam napsat to RENDER_MODE a to FX
AMOUNT