NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

func_door_rotating

<<<   >>>  Rubrika: HL1  
Vložil: p2k,  dne: 01.01.2000,  zobrazeno: 7168x

Func_door_rotating (Autor:Wad)


Jak na to   

Dá se říct, že tvorba otočných dveří je stejná jako u func_door. Narozdíl od obyčejných dveří, které se otvírají zasouváním do stěny, se tyto dveře otevírají vpřed či vzad, čili otáčejí se v pantech - stejně jako všechny naše české dveře.
   
    První musíme vytvořit samotné dveře, čili objekt (většinou kvádr) potažený nějakou texturou dveří.

dvere_rot_1.jpg (2830 bytes)

   
    Aby se dveře otáčely, musí mít zboku umístěnou funkční část, kterým doma říkáme panty, ve worldcraftu jsou neviditelné a jsou tvořeny objektem, který má texturu origin. Tento objekt je nutno umístit zboku dveří, tak jak je vidět na následujícím obrázku.

dvere_rot_2.jpg (3407 bytes)

   
    Nyní je potřeba oba objekty označit a změnit je v entitu func_door_rotating tak, že musí být oba zvýrazněny červeně, druhým tlačítkem vyvoláte menu a kliknete na možnost TIE TO ENTITY (změnit na entitu), a v políčku class, vyberete func_door_rotating. A je to.

Vlastnosti - nastavení
  Name - Jméno, pomocí něho lze dveře otevřít třeba vypínačem
  Speed - Rychlost otáčení dveří
  Move Sound - Zvuk otevírání dveří
  Stop Sound - Zvuk zastevení dveří
  Delay before close - Vyčká zadaný čas a pak dveře automaticky zavře.
  Damage inflicted when blocked - Pokud se dveře otevírají a nějaké monstrum brání zavření (třeba i hráč), ubírá mu zadaný počet energie.
  Message if triggered - po spuštění dveří vypíše zprávu.
  Delay before fire -
  Fire on close -
  Health (shoot open) - jak silně mám střelit, aby se dveře otevřely.
  Locked sound - zvuk který se ozve když jsou dveře zamčeny
  Unlocked sound - zvuk který se ozve když jsou dveře odemykány
  Locked sentence - programové označení dveří, pomocí nich lze dveře zamčít a pak po splnění úkolu otevřít.
  Unlocked sentence - programové označení dveří a
  Distance (deg) - Úhel otočení, stabilně je vhodné 90 stupňů.

Záložky FLAGS
  Starts open - po spuštění hry jsou dveře otevřeny
  Reverse dir - opačné otevírání
  Don´t link -
  Passable -
  One way - jednocestné
  Toggle -
  X axis - otáčení po ose X
  Y axis - otáčení dveří po ose Y
  Use only -
  Monsters can´t - nemůže použít nikdo jiný než hráč
  Not in Deathmatch - není v deathmatchi

Pokud chcete vytvořit otočné dveře, které mají místo tmavého místa průhledné sklo, tutorial najdete zde.
   

Mapa jako příklad: doors1.zip

 DISKUZE -- 3

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 19.12.2009 16:35:05 -- zarrock-anon:  :D  
mooooc díky za tenhle návod ses super!!!!! 
 11.02.2008 14:58:22 -- šudak-anon:  ...sebik  
horská 6  
 24.11.2007 18:32:37 -- Mam problem...-anon:  Mam problem...  
Chci vodevrit dvere....vodevru je...ale zpatky uz se nedostanu a jednocestny dvere oznaceny nemam...co s tim? 
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02174 sec. |