PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.| Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ | 
				Vložil: p2k,  dne: 01.01.2000,
				  zobrazeno: 6949x 
			
			Trigger_push
Co je to?
    Tato entita vytváří neviditelné pole, které působí posun hráče, monstrer a
    objektů (posunovatelných samozřejmě). Lze použít například u dopravníkových
    pásů (conveyor) nebo u vytvoření proudu vody, která má hráče po svém proudu
    strhávat.
    Nastavuje se úhel tlačení (tečení vody) v kolonce "Angle" ve vlastnostech
    entity (object properties) a rychlost - Speed. 
      
    V záložce Flags lze nastavit start off - to znamená že událost bude spustitelná
    jiným triggerem či buttonem.
      
    Podobně
      func_conveyor 
Mapa pro příklad
 DISKUZE  -- 0
| Přezdívka/nick: | |
| Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: | 
 Poslední vydané entity
 Poslední vydané entity