PŘEHLED ENTIT
Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.Hra: | Řazení entit: Dle názvu▲ |
Stručný návod na tlačítka a multimanager (made by Marek Kadek)
Toto je navod jak pouzivat tlacitka. Je dost
strucny. Je tam prilozena aj mapa.
1. Vytvorte tlacitko (len texturu).
2. Kliknite na tlacitko a zatlacte GO ENTITY.
3. Tam vyberete func_button a nastavite TARGET(u nas pre priklad - *tlacitko_1*).
4. Vytvorite multi_manager (MM) - a date mu NAME (NAME musi byt take iste ako u
func_button target) u nas *tlacitko_1* (bez hviezd).
5. Vytvorime dvere (moze to byt hocico co chcete aby robilo funkciu) s NAME
*dvere1*.
6. Priradime dveram entitu func_door a zmienene NAME *dvere1*.
7. V MM dame smart_edit (SE).
8. Dame create v SE a zadame meno dveri, alebo cohokolvek, co chceme aby robilo func
(u nas dvere1) a zadame VALUE *0*, to znamena ze dvere sa otvoria za nula sekund.1- 1sec,
2- 2sec ...
Mapa jako příklad: tlacitka.zip
[7kb]
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |