ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER
Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 64 článků.Vložení kapitol do HL2 modů
Rubrika: Half Life 2Vložení kapitol do HL2 modů
Vkládání kapitol do vašeho modu je malinko komplikovanější, protože musíte modifikovat několik souborů a držet se pořadí vložených kapitol.
Konfigurační soubor kapitol:
Vytvořte soubor chapter1.cfg a vložte ho do složky /cfg vaší modifikace - např: NazevVasehoModu/cfg/chapter1.cfg.Pak vložte následující text:
map Map1
kde Map1 bude název vaší mapy. Pokud má váš mod více kapitol, vypište stejným způsobem všechny názvy kapitol.
Strings file
Jdi do adresáře NazevVasehoModu/resource a udělejte si kopii souboru HL2_english.txt a pojmenujte ho NázevVasehoModu_english.txt. Teď tento soubor budete editovat. Na začátku souboru vložte následující řádky:
"NazevVasehoModu_Chapter1_Title"   "zde napíšete název vaší kapitoly"
"HL2_Chapter1_Title"		"POINT INSERTION"
3. Název kapitoly
Otevřete soubor NazevVasehoModu/scripts/titles.txt a nalistujte sekci CHAPTER TITLES a vypište kapitoly následujícím způsobem:
//CHAPTER TITLES
$fadein 0.01
$holdtime 3.5
$position -1 0.58
CHAPTER1_TITLE
{
#NazevVasehoModu_Chapter1_Title
}
Obrázky ke kapitolám
Nyní můžete vytvořit definiční soubory *.vmt a obrázky *.vtf pro vaše kapitoly.Obsah souboru lze zkopírovat např. z jiného modu, a vypadá takto:
//"LightmappedGeneric"
"UnlitGeneric"
{
	"$baseTexture" "vgui/chapters/chapter1"
	"$vertexalpha" 1
}
Vložte tedy *.vmt a *.vtf soubory do adresáře NazevVasehoModu/materials/vgui/chapters/ . Zkontrolujte, zda si názvy vzájemně odpovídají: chapter1.vtf, chapter1.vmt a chapter2.vtf, chapter2.vmt.
Ujistěte se, že obrázek *.vtf má velikost 256x128.
4. The map list
Nyní vytvořte soubor NazevVasehoModu/maplist.txt kbd>. Soubor bude obsahovat soupis všech map které používá MOD. Soubor maplist.txt bude tedy vypadat takto:
Nazev_mapy_1
Nazev_mapy_2
Nazev_mapy_3
5. Chapter map loading images
Nyní budeme editovat soubor NazevVasehoModu/scripts/chapterbackgrounds.txt a specifikovat které obrázky mají být zobrazeny zatímco mod startuje. Níže je uveden příklad, jak může vypadat tento soubor:
"chapters"
{
	1	"YourImage1"
	2	"YourImage3"
	3	"YourImage3"
	4	"YourImage4"
	5	"background03"
	6	"background03"
	7	"background04"
	8	"background04"
	9	"background05"
	9a	"background05"
	10	"background06"
	11	"background06"
	12	"background07"
	13	"background07"
	14	"background07"
	15	"background07"
}
Poznámka: Pokud nechcete používat pozadí pro vaše modifikace, upravte soubor cfg/valve.rc tak, aby neobsahoval startupmenu command.
// load the base configuration
//exec default.cfg
// Setup custom controller
exec joystick.cfg
// run a user script file if present
exec autoexec.cfg
//
// stuff command line statements
//
stuffcmds
Poznámky
Chcete-li odemknout kapitoly ještě před první hrou, musíte editovat soubor NazevVasehoModu/cfg/config.cfg.Najděte následující proměnnou a dejte jí hodnotu 1.
sv_unlockedchapters "1"
Autor: Valve Developer Community
| Přezdívka/nick: | |
| Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: | 
 23.02.2012 12:52:52	-- Krymot-anon: 
		soubor
 23.02.2012 12:52:52	-- Krymot-anon: 
		soubor  
	
	 16.01.2008 05:33:27	-- RuThaN: 
		...
 16.01.2008 05:33:27	-- RuThaN: 
		...  
	
	 16.01.2008 00:24:11	-- erbus: 
		...díky , díky moc
 16.01.2008 00:24:11	-- erbus: 
		...díky , díky moc  
	
	 Poslední vydané články
 Poslední vydané články


