106 Laser, Env_beam, Sprity [Half-Life & Counter Strike] - CESKEMODY.cz
NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

TUTORIALY, NÁVODY, PŘÍKLADY, CHEATY

Zde nabízíme pomocné informace při tvorbě map a modifikací do počítačových her - tutorialy psané nebo videotutorialy, podrobné návody i cheaty. Celkem je zde 115 materiálů.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Laser, Env_beam, Sprity

Rubrika: Half-Life & Counter Strike  
Vložil: wad,  zobrazeno: 87485x

Návod je určen pro editor Valve Hammer Editor. Hry Half-Life, CounterStrike 1.6




ENV_BEAM
(vytvořil WAD)

Takže co to je? Tak jsou to různé lasery páry a prostě sprity. Něco podobného jako env_sprite. Jenom tady se sprit natáhne mezi dva body. Hodně lidí nechápe jak používat tuto funkci i když použití je opravdu jednoduché. Celé se to skládá ze tří bodů. 

1) Musíte udělat něco, co ho aktivuje.V mé mapě sem použil Func_button, ale může to být cokoliv jiného (třeba trigger_once, trigger_multiple).a jako target jsem použil – start.Jak tyto funkce fungují by jste měli vědět. 

2) Určení dvou bodů, na to se používá info_target.Jenom je nějak pojmenujete v příkladové mapě jsem u prvního použil up a u druhého down.

3) Tak teď to hlavní, nastavení entity func_beam: 

(jsou tu popsána i některá nastavení která sem v mapě nepoužil ale budou se vám hodit).

Name -------------------- start (stelně jako target u func_button).
Start Entity –---------- up (to je nastavení prvního info_target).
Ending Entity -------- down (a druhého).
Beam color ------------ jenom click-nete na pick color a vyberete si barvu spritu (já mám použitu žlutou).
Life ----------------------- 0 (při 0 zústane viditelný a při 1 se bude objevovat a mizet, lépe to pochopíte když to zkusíte sami).
Width of beam ------- 100 (hustota beamu, doporučuji zadávat hodnotu nad 50).
Amount of noise ---- 50 (šířka beamu, ale nejlepší nastavení je opravdu těžké odhadnout, chce to zkusit).
Sprite Name ----------- sprites/lgtning.spr (jméno spritu, doufám že každý z vás má sprite wiewer…).
Texture scrol rate --- 50 (rychlost scrolingu, ale to chce zkusit).
Strike again time ---- 1 (pokud u Life nastavíte 1 je to čas za jak dlouho se bude objevovat sprit a pokud 0 tak  tahle položka  je   neaktivní, myslím ve hře).
Damage/second ------ 0 (číslo určuje kolik vám sprit ubere když přes něj přejdete).

A ještě trocha ze záložky FLAGS 

Start on --------------- sprit bude aktivní hned od začátku (takže bod 1 neplatí a pokud ho tam dáte tak ho vypne).
xxxSparks ------------ sprit (v místě info_target) bude sprit jiskřit, je to opravdu efektní.
Decal end ------------ na konci bude po spritu černé propálené kolečko (?).
Shade xxx ------------ bude mizet do prázdna.

 

    Náhled ve worldcraftu                                       A ve hře

  image003.jpg (8827 bytes)  image003.jpg (8827 bytes)

 

       MAPA JAKO PŘÍKLAD: BEAM.ZIP [BEAM.MAP]

A ještě několik typů

- Env_beam je jedno kde umístíte (znám člověka který zkopíroval dva a nadával že to nefunguje a něco o info_target nechtěl ani slyšet).
- Zkuste Env_beam několikrát zkopírovat (se stejným nastavením) a změnit jenom barvu.
- A ještě to samé s info_target (ale pozor LIFE musí být na 1).
- Pokud hledáte nějaký sprit pro laser (jako třeba ten kterým projdete a něco aktivujete) tak zkuste laserdot.spr (nevypadá tak ale byl použit v half-life).
- Spolu se spritem zkuste použít i nějaké zvuky a pokud to neumíte tak čekejte na můj další tutorial.
- A pokud chcete radu napište na můj “mejl“ wad@seznam.cz a nebo na pruvodci.
 

S pozdravem Pafka “WAD“ Navrátil 

 DISKUZE -- 1

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 03.04.2006 07:22:22 -- mikau-anon:  hmmm  
tak to fakt nepobírám :O 
 Poslední vydané tutorialy
02.03.2016  Alien:Isolation  od: kuma
02.01.2016  Shadow Warrior  od: p2k
18.12.2015  Obecné tém  od: kuma
10.12.2015  Alien:Isolation  od: p2k
27.11.2015  CHSR  od: Duke

 Přehled návodů pref. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02725 sec. |