ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER
Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 64 článků.SpeedTree - Stromy, rostliny a příroda [KumaBlog vol.3]
Rubrika: Obecné téma
Vložil: kuma,
dne: 18.04.2016,
zobrazeno: 24570x
Skvělý middleware SpeedTree stojí za modelem přírody ve filmech jako Star Wars VII: Síla se probouzí, Iron Man 3, nebo poslední Star Trek Into Darkness. Tohle fakt nepotřebuje žádný další komentář...
Tohle samozřejmě asi navazuje na naši šest let starou novinku (pardon... nyní už stařinku :) ohledně enginu Woody3D, který byl ovšem ukončen v roce 2012. Ten pokrok oproti tehdejším možnostem je prostě vidět ve všech ohledech.
Nesmím zapomenout zmínit, že SpeedTree můžete využít jako toolkit v herních enginech typu Unreal Engine 4, nebo Unity. Jen ty ceny rostlinek ve Storu jsou docela šílené, takže přemýšlím jestli se nevydám cestou modeláře stromů a rostlin...
DISKUZE -- 0
Přezdívka/nick: | |
Text příspěvku: (pouze holý text) | Napiš cifrou deset: |