NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

trigger_once

<<<   >>>  Rubrika: HL1  
Vložil: p2k,  dne: 01.01.2000,  zobrazeno: 4147x

Trigger_once

Co je to?
Jedná se o spouštěč, který aktivuje událost pouze jedenkrát, nikoliv vícekrát, prostě jak jej jednou spustíte, zůstává již spuštěn.
Doporučuji abyste triggeru přidělili texturu aaatrigger, budete v tom mít větší pořádek.

Záložka FLAGS
Obsahuje 3 možnosti:
Monsters (1), No Clients (2), and Pushables (4), které specifikují, co může tuto spoušť aktivovat. Standardně je nastaven PLAYER, čili hráč, který může přes tuto entitu normálně procházet, aniž by jej nějak zastavila apod.

Podobně
trigger_multiple trigger_relay

Mapa pro příklad


 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2017. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01848 sec. |