NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

trigger_hurt

<<<   >>>  Rubrika: HL1  
Vložil: p2k,  dne: 12.02.2000,  zobrazeno: 4032x

Trigger_hurt

Co je to?
Entita trigger_hurt může způsobit bolest, poškození, ozáření. Následují její vlastnosti:

  • Name (targetname) - Jestliže je specifikováno jméno, může být trigger_hurt v poloze zapnut či vypnut.
  • Target (target) - Pokaždé, když je trigger_hurt aktivován, může spustit další událost. Aktivovanými prostředky tedy působí další poškození.
  • Master (master) - Můžeš také specifikovat multisource.
  • Damage (dmg) - Zde se zadává síla poškození, kterou trigger_hurt způsobuje.
  • Delay before trigger (delay) - Jestliže trigger_hurt spouští další událost (jako např. výbuch při šlápnutí do elektrické klece), tímto parametrem lze tuto událost oddálit na určenou dobu.
  • Damage Type (damagetype) - Zde můžeš blíže určit typ poškození. Tyto typy jsou:
    • 0 (Všeobecné)
    • 1 (Rozdrcení)
    • 2 (Prostřelení)
    • 4 (Pořezání)
    • 8 (Pálení)
    • 16 (Mrznutí)
    • 32 (Pád z výšky)
    • 64 (Odstřelení)
    • 128 (Ubití)
    • 256 (Otřesy)
    • 512 (Zvukový)
    • 1024 (Energtický paprsek)
    • 16384 (Utonutí)
    • 32768 (Ochromení)
    • 65536 (Nervový plyn)
    • 131072 (Jedy)
    • 262144 (Radiace, vyzařování)
    • 524288 (Ozdravění z vody)
    • 1048576 (Chemický)
    • 2097152 (Malý žár)
    • 4194304 (Malé mrznutí)

Záložky Flags
Následuje popis možností:

  • Target Once (1) - Když trigger_hurt spouští cílovou událost, bude aktivována vždy při zranění hráče (něčeho). Jestliže je tato vlajka nastavena, událost se aktivuje jen jedenkrát, když někdo vstoupí na nebezpečné pole.
  • Start Off (2) - Pomocí této volby můžeš spustit hru a v ní trigger_hurt ve vypnutém režimu, a ve hře jej pomocí nějaké události, či tlačítka sepnout do aktivního stavu.
  • No Clients (8) - Jestli je  tato možnost nastavena, trigger_hurt působí na veškeré osoby ve hře.
  • FireClientOnly (16) - Trigger_hurt ublíží každému, kdo se jej dotkne, ale jen pokud je oslaben ohněm. (asi tak nějak, kčertu tohle nešlo přeložit)
  • TouchClientOnly (32) - Pouze hráč může být poškozen touto entitou (pouze entita trigger_multiple dovolí ublížit monstrům.).

Podobně
není

Mapa pro příklad


 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2017. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.01823 sec. |