NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

PŘEHLED ENTIT

Entity jsou objekty, které se vkládají do herních map (např. zbraň, hráč, dveře, zvuky, tlačítka, světlo). Chování entity je definováno parametry a nastavením. Celkem je zde 196 entit.

Hra:
  Řazení entit: Dle názvu▲ 

multi_manager

<<<   >>>  Rubrika: HL1  
Vložil: p2k,  dne: 15.08.2005,  zobrazeno: 4317x

Stručný návod na tlačítka a multimanager   (made by Marek Kadek)

Toto je navod jak pouzivat tlacitka. Je dost strucny. Je tam prilozena aj mapa.

1.  Vytvorte tlacitko (len texturu).

2.  Kliknite na tlacitko a zatlacte GO ENTITY.

3.  Tam vyberete func_button a nastavite TARGET(u nas pre priklad - *tlacitko_1*).

4.  Vytvorite multi_manager (MM) - a date mu NAME (NAME musi byt take iste ako u func_button target) u nas *tlacitko_1* (bez hviezd).

5.  Vytvorime dvere (moze to byt hocico co chcete aby robilo funkciu) s NAME *dvere1*.

6.  Priradime dveram entitu func_door a zmienene NAME *dvere1*.

7.  V MM dame smart_edit (SE).

8.  Dame create v SE a zadame meno dveri, alebo cohokolvek, co chceme aby robilo func (u nas dvere1) a zadame VALUE *0*, to znamena ze dvere sa otvoria za nula sekund.1- 1sec, 2- 2sec ...

Mapa jako příklad: tlacitka.zip [7kb]

- Marek Kadek -

 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané entity
05.06.2010  HL1  od: p2k
11.08.2009  HL2  od: mirra
11.04.2009  HL1  od: Vocko
01.12.2008  HL1  od: p2k
01.05.2008  HL2  od: BigManik
 Přehled entit prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2017. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.00924 sec. |