NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

DISKUZE

 Formulář pro vložení nového příspěvku

Vše / hra nevybrána

Nadpis: 
Autor: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
1254 příspěvků, strana: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42]
 ViKKi      Pilsen mod   30.11.2005 11:22:35
skouknete stranky http://pilsenmod.wz.cz a jeste neco. Mohli by ste udelat sekci o modifikacich na mafii, myslim ze jich je furt dost. ) 
 Akyra-anon      Stromy   28.11.2005 09:56:39
Nu dobra...nejake dam ke stahnuti tento tyden.(Dam vedet) Stromu je dost. Vcera jsem pozoroval, ze kdyz je zatazeno tak zadne stiny nejsou. Takze staci udelat zatazenou oblohu a Halflife 1 je vic realisticky nez Source..:) Nic proti Source, je to fakt nejlepsi engine. 
 p2k      to Akyra   26.11.2005 12:11:17
Ano, modely stromů by se hodily všem! Tož jestli znáš kde jsou, tak napiš... 
 ProSoft      smajle   26.11.2005 11:54:34
LOL tu sa nedaju napisat smajle ani ine znamienka typu dvojbodka a pod.
dokonca ani AND /toto take pokryvene S/ sa neda... 
 ProSoft      4 p2k   26.11.2005 11:50:16
mozes k CS pripisat www.counternet.sk /SK (najlepsia site o CS v CZ/SK a ono to tu neje ...) 
 Kamil-anon      Mlha   25.11.2005 21:59:30
Mlhu naleznes ve Spiritu jako entitu, pokud mě paměť neklame, env_fog doufám ze nekecám. Máš nějaký odkazy na ty modely stromů ?  
 Akyra-anon      Mlha   25.11.2005 13:57:49
Jak delate mlhu v Halflife 1? Neni nekdo dobry programator? Dost me stve, ze kdyz pridam napr. 10 stromu(mimochodem na netu se nachazi spousta stromu a jsou opravdu super i animovane), tak nemaji stin...Vi taky nekdo, jak se meni nebo vytvari rychlost poblikavani svetla...Ten vyber v Hammeru je hodne stridmy. Diky za odpoved.  
 kopr      Bombovské   19.11.2005 11:46:55
tady to získává grády koukám 
 Kamil-anon      Připravovaný mod   18.11.2005 19:57:35
Čau Petře chci tě upozornit na nový mod na adrese http://www.clasgmod.wz.cz/. Budu rád když ho přidáš.  
 Tommzs      to prosoft   13.11.2005 22:06:11
MovieMaking znamená úprava nahraných dem???(třeba v CS?) 
 p2k      To Prosoft   13.11.2005 20:55:25
Ano, přivítám tutorialy na MovieMaking. 
 Tommzs      Tommzs   12.11.2005 14:41:26
Nečetl jsem to celé, ale vypadá to dobře... 
 Jackar-anon      Monstra   12.11.2005 01:38:20
Ahoj, nexem robit reklamu ale tutorial na vytvaranie novych montier v HL je na nasej stranke, konkretne na tomto linku http://www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=98 , je to tutorial ako pridat Otisa, tlsteho ochrankara do hry ako noveho priatela, ale vdaka tomu dokazete pochopit tvorbu novych monstier na zaklade inych. 
 ProSoft      4 p2k   11.11.2005 19:55:30
privitas tutory na MovieMaking ???
 
 Tommzs      to korzar   11.11.2005 12:24:56
označ všechny objekty(drž při tom ctrl) a pak zmenši jako jednotlivý objekt... jinak musíš po jednom... 
 Korzar - SK - som noob p      Help   11.11.2005 07:18:25
Prosim jak mam nieco zmensit urobil som mapu a zistil som ze je na cloveka moc velka jak ju mam zvetsit ??? 
 kopr      Monstra   10.11.2005 22:10:53
Pokud vim, nove monstra se daly vkladat i pomoci spiritu. Stacil jiny model... jine zvuky a bylo to. Ale kam se obratit, jedine jak Akyra pise ten tutorial anglicky.. tak mozna projet translatorem? 
 Tommzs      to Akyra a Korzar   09.11.2005 20:17:19
složitý... jestli to někdo přeloží ozvěte se(jako, že to napíše přeložený) Díkes
to Korzar:
Díval jsem se do map properties a ani tam to nejde... 
 Korzar - SK - som noob p      Help   09.11.2005 16:42:32
nevie niekto ako zrusit buy zonu ??? 
 Akyra-anon      Nove monstra v Halflife 1   09.11.2005 14:09:26
Doufam, ze mi autor techto stranek promine. Zde je vypis souboru jak udelat nove monstrum do Halflife. Pohodicka...problem je jen trochu s inteligenci..chce to trpelivost a taky program pro kompilaci dsp souboru.

Basic: Adding a new monster with default AI
Intro
Adding a new monster to halflife is fairly straightforward, and this tutorial runs through

one example - the Chumtoad. We create a new source code file for the CChumtoad class, and

add some code to pick up the Chumtoads health from the skill.cfg file.

(For those of you who havent come across the infamous Chumtoad, this is a model that

Valve wrote and included in the Half-Life game release. However, it was never added to any

levels, and there is no AI code for it).

CChumtoad Class
There is some basic default AI in the CBaseMonster class, and we can use this easily. Just

inherit CChumtoad from CBaseMonster. So, create a new file called chumtoad.cpp, and add it

to the project. This is a listing of the whole file:



//=========================================================
// chumtoad.cpp - friendly one-eyed alien toad
//=========================================================

include extdll.h
include util.h
include cbase.h
include monsters.h
include schedule.h

//=====================
// Monsters Class Definition
//=====================
class CChumtoad : public CBaseMonster

public:
void Spawn( void )
void Precache( void )
void SetYawSpeed ( void )

int Classify ( void )


LINK_ENTITY_TO_CLASS( monster_chumtoad, CChumtoad )

//=========================================================
// Classify - indicates this monsters place in the
// relationship table.
//=========================================================
int CChumtoad :: Classify ( void )

return CLASS_PLAYER_ALLY


//=========================================================
// SetYawSpeed - allows each sequence to have a different
// turn rate associated with it.
//=========================================================
void CChumtoad :: SetYawSpeed ( void )

int ys
ys = 360
pev-yaw_speed = ys


//=========================================================
// Spawn
//=========================================================
void CChumtoad :: Spawn()

Precache( )

SET_MODEL(ENT(pev), models/chumtoad.mdl)

// The rest of this method was taken from the Headcrab spawn() method
UTIL_SetSize(pev, Vector(-12, -12, 0), Vector(12, 12, 24))

pev-solid = SOLID_SLIDEBOX
pev-movetype = MOVETYPE_STEP
m_bloodColor = BLOOD_COLOR_GREEN
pev-effects = 0
pev-health = gSkillData.chumtoadHealth
pev-view_ofs = Vector ( 0, 0, 20 )// position of the eyes relative to

monsters origin.
pev-yaw_speed = 5//!!! should we put this in the monsters changeanim function

since turn rates may vary with state/anim?
m_flFieldOfView = 0.5// indicates the width of this monsters forward view cone

( as a dotproduct result )
m_MonsterState = MONSTERSTATE_NONE

MonsterInit()


//=========================================================
// Precache - precaches all resources this monster needs
//=========================================================
void CChumtoad :: Precache()

PRECACHE_MODEL(models/chumtoad.mdl)




As you can see, there is very little code needed here. It just uses the basic monster code,

which is defined in CBaseMonster.

Skill levels and Monster Health
The health level for the monsters are generally read from the skill.cfg file. This allows

you to tweak health settings for different difficulty levels without having to recompile

the DLLs.

To add the Chumtoad to the skill.cfg, and read the value: add the following lines to

game.cpp (put the top group of cvar_t declarations in with all the similar entries, and the

second group in the GameDLLInit() function in with all the other CVAR_REGISTER macros):



// SGC Chumtoad - Add with all the other similar lines
cvar_t sk_chumtoad_health1 = sk_chumtoad_health1,0
cvar_t sk_chumtoad_health2 = sk_chumtoad_health2,0
cvar_t sk_chumtoad_health3 = sk_chumtoad_health3,0



// SGC Chumtoad - add to GameDLLInit() function
CVAR_REGISTER ( sk_chumtoad_health1 )// sk_chumtoad_health1,0
CVAR_REGISTER ( sk_chumtoad_health2 )// sk_chumtoad_health2,0
CVAR_REGISTER ( sk_chumtoad_health3 )// sk_chumtoad_health3,0



Add the following code to gamerules.cpp in CGameRules::RefreshSkillData()

// SGC Chumtoad
gSkillData.chumtoadHealth = GetSkillCvar( sk_chumtoad_health)

Add the following code to skill.h in the skilldata_t structure (along with all the others)

float chumtoadHealth // SGC add skill variable for the Chumtoad health

Then add the following lines to Skill.cfg (this is a text file in the valve directory).

// Chumtoad
sk_chumtoad_health1 600


This should create us an almost indestructible megatoad (for testing purposes). Compile the

HL.DLL project, and copy the dll into your Valve (or mods) dll directory. Were now ready

to make our first level...

Creating your first Chumtoad Map
Edit the halflife (or mod) .fgd file, and add the following definition for the Chumtoad:

@PointClass base(Monster, RenderFields) size(-16 -16 -36, 16 16 36) = monster_chumtoad :

Chumtoad []

This is a simple definition of a Monster, with the Renderfields property set.

Run Worldcraft, and create a new map. You should make a decent sized box room, and add lots

of walls (to act as cover). Insert a new monster_chumtoad entity in the level. Cover the

whole floor area with info_node entities, so that any monsters can navigate around the

level, run away, find cover etc. Your finished level should look something like this:



Note: The number and position of info_nodes (shown in yellow), and the number of walls

inside the box room (so that the chumtoad can take cover if its being attacked). Ammo is

shown in blue, and the Chumtoad itself is light blue.

Run the level
Compile and run the level. After the info_node information has been update, you should be

able to run round your level and find the chumtoad. If you havent got any weapons in the

level, type impulse 101 from the console prompt to tool up.

Now, empty the mp5 into the chumtoad, and if youve set up enough cover and info_node

entities, the chumtoad will hop away by running the TakeCoverFromEnemy schedule.

You can find out more about the Chumtoads current AI status, by pointing at it, and running

impulse 103 from the console. This will print out its name, entity type, state, current

schedule, and current task (see the Understanding Monster AI tutorial for more info).

What Next ?
Well, the chumtoad doesnt really do a great deal. If you follow it around, and harass it

with impulse 103, youll see that it basically just runs the IdleStand, AlertStand or

TakeCoverFromOrigin schedules. The next step is to implement new schedules that make the

Chumtoad act in a more realistic way. This is covered in the next tutorial.

Akyra 
 Tommzs      to morpheus   08.11.2005 18:25:32
V tom se neviznám... 
 Akyra-anon      Nova Monstra   08.11.2005 10:02:33
1.Pridat novou priseru neni lehke. Sam mam doma na to navod. A nejen ze musis editovat FGD soubor...ale i samotne SDK. I kdyz sam jsem to zvladnul...takze to neni az tak super narocne. Jen inteligenci si nekdy musis sam doprogramovat(podle inteligence ostatnich entit). Zajimave je, ze v tom hraje dost velkou roli i samotne QC prisery.
2. Nebo vymenis za nejakou stavajici. Ale take to neni zadna sranda...musi mit stejne animacni jmena. 
 Morpheus-anon      Pomoc   08.11.2005 09:46:10
Jak mam udělat v entity editoru nějakou příšeru je to všechno anglicky aby se v tom čert vyznal...... 
 Morpheus-anon      halooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo   08.11.2005 09:44:46
Halooo je tu někodooooooooooooooooooooo????? 
 Morpheus-anon      Pomoc   08.11.2005 09:43:44
Jak mam udělat v entity editoru do half-life
nějakou novou příšeru nebo monstrum? 
 mORPHEUS-anon      PORADIT S   08.11.2005 09:42:18
Jak mam udělat v entity editoru nějakou příšeru nebo monstrum do half-lifE?
Ve worldcraftu umim dělat ale chtěl byh svou mapu oživit nějakou novou příšerou ty staré už mě nebaví 
 Tommzs      to korzar   06.11.2005 20:48:59
nespustim jí dokud mi nepošleš ten .bsp soubor, na mailu máš mé ICQ, nebo na hl4mappers.wz.cz/credit.htm 
 Korzar - SK - som noob p      diky   06.11.2005 16:33:14
uz mi to de neco sem tam vymazal (amx a metamod) a co rikas na mou mapu ??? :D 
 Tommzs      dedicated   06.11.2005 14:31:57
skoušel jsi to víckrát? Máš asi 2 možnosti:
1. napiš lidem z Valve, ale možnost, že ti odpoví je 0,001.
2. popros někoho, aby ti to na svim steamu backupnul a dal na net, nebo na CD atd, a pak si to rozbal do steamu...(po backupnutí to vytvoří normálnín install soubor) 
 Korzar - SK - som noob p      Dedicated POJENY Server ale nie source   06.11.2005 12:28:47
ked som sa omylom banedol zo serveru a neslo to vratit tak som ho chcel odinstalovat ale ked som dal delete local game contents tak mi to seklo cely steam PROSIM pomoc (mal som tam aj AMX a metamod) 
1254 příspěvků, strana: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42]
 DISKUZNÍ SKUPINY
Vyberte téma diskuze:
 
 HLAVNÍ DISKUZE
    1254 příspěvků (19.04.2017)
 RPG DISKUZE
    12 příspěvků (08.01.2016)
 
 Alien:Isolation
    0 příspěvků
 Battlefield 1942
    4 příspěvky (06.06.2010)
 EDITORY
    2 příspěvky (09.06.2016)
 FILM
    5 příspěvků (06.01.2007)
 FlatOut 2
    1 příspěvek (10.06.2010)
 Mafia 3
    0 příspěvků
 Mass Effect
    0 příspěvků
 Medieval Total War
    0 příspěvků
 Nexus: The Jupiter Incident
    0 příspěvků
 Obecné téma
    32 příspěvků (11.08.2008)
 Prince of Persia 1
    3 příspěvky (23.11.2015)
 Programování
    11 příspěvků (30.10.2010)
 Shadow Warrior
    0 příspěvků
 SimuTrans
    0 příspěvků
 The Sims 3
    9 příspěvků (03.05.2014)
 Titulky
    0 příspěvků
 Traktor Simulator 2
    0 příspěvků
 Transport Tycoon Deluxe
    0 příspěvků
 Virtuální realita
    0 příspěvků
 Vývojářský deníček
    0 příspěvků
 Witcher Zaklínač
    0 příspěvků
 World of Warcraft
    0 příspěvků
Akční 
 ARMA: Armed Assault
    0 příspěvků
 Aliens vs Predator 2
    7 příspěvků (31.12.2011)
 Amnesia: The Dark Descent
    0 příspěvků
 Avatar
    3 příspěvky (09.04.2011)
 Bioshock
    2 příspěvky (01.01.2008)
 Blood1
    0 příspěvků
 CRYengine 3
    0 příspěvků
 Call Of Duty
    3 příspěvky (10.02.2011)
 Call Of Duty 2
    0 příspěvků
 Chaser
    34 příspěvků (10.03.2011)
 Counter Strike
    40 příspěvků (15.10.2010)
 Counter Strike Source
    56 příspěvků (08.03.2011)
 Counter-Strike: Global Offensive
    0 příspěvků
 Crysis
    21 příspěvků (16.01.2011)
 Cube
    0 příspěvků
 DOOM 1
    2 příspěvky (29.03.2006)
 DOOM 2
    11 příspěvků (27.08.2011)
 DayZ
    0 příspěvků
 Doom 3
    10 příspěvků (04.05.2011)
 Duke Nukem 3D
    24 příspěvků (26.12.2006)
 El Matador
    1 příspěvek (15.12.2005)
 F.E.A.R.
    5 příspěvků (30.12.2009)
 Far Cry
    8 příspěvků (04.05.2011)
 Far Cry 2
    4 příspěvky (27.01.2011)
 Far Cry 3
    0 příspěvků
 Far Cry 4
    0 příspěvků
 Far Cry Primal
    0 příspěvků
 GTA4
    9 příspěvků (11.08.2008)
 GTA: San Andreas
    0 příspěvků
 Grand Theft Auto 3
    3 příspěvky (30.01.2006)
 Half Life 1
    143 příspěvků (09.05.2012)
 Half Life 2
    78 příspěvků (04.12.2012)
 Half Life 3
    2 příspěvky (21.05.2008)
 Half-Life & Counter Strike
    0 příspěvků
 Heretic
    0 příspěvků
 Hexen 2
    12 příspěvků (23.09.2011)
 Just Cause
    3 příspěvky (11.12.2011)
 Just Cause 2
    0 příspěvků
 Just Cause 3
    0 příspěvků
 Kingpin
    0 příspěvků
 LEFT4DEAD
    0 příspěvků
 LEFT4DEAD2
    1 příspěvek (23.12.2015)
 Mafia
    5 příspěvků (14.11.2010)
 Mafia 2
    10 příspěvků (09.01.2012)
 Mafia II
    0 příspěvků
 Max Payne
    0 příspěvků
 Max Payne 2
    1 příspěvek (02.11.2006)
 Men of War: Assault Squad
    0 příspěvků
 Operation Flashpoint
    3 příspěvky (02.10.2010)
 Painkiller
    2 příspěvky (11.08.2007)
 Portal
    0 příspěvků
 Prey
    3 příspěvky (27.01.2007)
 Quake 1
    22 příspěvků (29.09.2008)
 Quake 2
    43 příspěvků (28.06.2009)
 Quake 3 Arena
    8 příspěvků (03.02.2011)
 Quake 4
    3 příspěvky (08.10.2006)
 Return To Castle Wolfenstein
    9 příspěvků (30.12.2009)
 Rise Of The Triad
    2 příspěvky (28.01.2011)
 Rogue Spear
    0 příspěvků
 Rune
    1 příspěvek (16.01.2006)
 STALKER: Shadow of Chernobyl
    21 příspěvků (24.04.2010)
 Star Trek Voyager - Elite Force
    0 příspěvků
 Star Wars: Battlefront
    0 příspěvků
 The Godfather
    0 příspěvků
 Thief 3
    0 příspěvků
 UDK - Unreal Development Kit
    0 příspěvků
 Unreal
    1 příspěvek (09.02.2010)
 Unreal Tournament
    15 příspěvků (27.09.2007)
 Unreal Tournament 1999
    0 příspěvků
 Unreal Tournament 2003
    3 příspěvky (08.06.2006)
 Unreal Tournament 2004
    0 příspěvků
 Unreal Tournament 3
    0 příspěvků
 Vietcong
    0 příspěvků
 Vietcong 2
    8 příspěvků (20.06.2010)
 Wolfenstein 3D
    0 příspěvků
Arkáda 
 Trackmania Nations
    6 příspěvků (14.11.2007)
Strategie 
 Age Of Empires 2
    0 příspěvků
 Age Of Empires 3
    4 příspěvky (29.01.2011)
 Battlefield 2
    1 příspěvek (14.04.2010)
 Blitzkrieg
    2 příspěvky (12.02.2006)
 C&C: Red Alert 2
    0 příspěvků
 C&C: Generals
    0 příspěvků
 Caesar 3
    0 příspěvků
 Heroes 3
    0 příspěvků
 Heroes 4
    0 příspěvků
 Heroes of Might & Magic
    11 příspěvků (18.12.2008)
 Homeworld 2
    12 příspěvků (24.10.2013)
 Stronghold 2
    1 příspěvek (09.04.2011)
 Warcraft 3
    2 příspěvky (25.09.2007)
RPG 
  Neverwinter Nights
    1 příspěvek (19.10.2006)
 Archlord
    0 příspěvků
 Baldur's Gate 2
    7 příspěvků (30.06.2010)
 Fallout
    2 příspěvky (03.01.2006)
 Fallout 2
    0 příspěvků
 Fallout 3
    0 příspěvků
 Fallout 4
    0 příspěvků
 Gothic
    4 příspěvky (15.11.2007)
 Gothic 2
    3 příspěvky (27.01.2006)
 Icewind Dale
    7 příspěvků (10.02.2006)
 Kingdom Come: Deliverance
    0 příspěvků
 Morrowind
    1 příspěvek (08.01.2006)
 Risen 3
    0 příspěvků
 Severance: Blade Of Darkness
    10 příspěvků (25.02.2007)
 The Elder Scrolls IV: Oblivion
    7 příspěvků (09.10.2006)
 Vampire: The Masquerade
    8 příspěvků (24.04.2006)
Logická 
 Emergency3
    0 příspěvků
 Emergency4
    1 příspěvek (06.04.2010)
 Minecraft
    0 příspěvků
 Portal 2
    0 příspěvků
 Supaplex
    0 příspěvků
Sportovní 
 MANIADRIVE
    0 příspěvků
 Microsoft Flight Simulator
    7 příspěvků (16.08.2006)
 Pro Evolution Soccer
    0 příspěvků
 STUNTS
    1 příspěvek (22.05.2007)
Simulace 
 OpenTTD
    0 příspěvků



© Petr Skovajsa :: 2000-2017. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02108 sec. |