NOVINKY MODIFIKACE ČLÁNKY TUTORIALY ENTITY DOWNLOAD DISKUZE ODKAZY

ČLÁNKY O TVORBĚ MAP A MODIFIKACÍ DO POČÍTAČOVÝCH HER

Zde najdete přehled všech vydaných článků, které přibližují tvorbu modifikací z pohledu samotných vývojářů, jejich rady, rozhovory, reportáže, apod. Celkem je v této sekci 64 článků.

Hra:
  Seřadit dle: Názvu▼  Vydání▼

Worldcraft 3.3 tisk. zpráva Valve

Rubrika: Half Life 1  
Vložil: p2k,  dne: 09.05.2000,  zobrazeno: 12688x  

Worldcraft 3.3 tisková zpráva

Následující tisková zpráva byla odeslána jako informace o nové verzi Worldcraftu.

    Pro okamžité vypuštění
    Kontakt: Doug Lombardi

    VALVE PŘIPRAVUJE WOLDCRAFT 3
    Nová verze editoru nejlepší akční hry roku již tento měsíc


    Kirkland, WA (4. Květen, 2000) - Společnost Valve, L.L.C. dnes oznámila novou verzi populárního editoru Worldcraft. Ten je již připraven k vypuštění. Worldcraft 3 vypustí současně s novým Half-Life SDK 2.0. Editor obsahuje množství nových funkcí a možností pro jednodušší a rychlejší editaci.

    "Nová verze Worldcraftu obsahuje množství vylepšení, jaké si přáli designeři nejen z naší firmy, ale i ostatní, kteří pracují na mapách Half-Life a Team Fortress" říká Gabe Newell, ředitel společnosti Valve L.L.C. "Lepší nástroje dovolí současným autorům pochopit ovládání okamžitě, zatímco začátečníkům hodně usnadňuje začátky editace."

    OpenGL renderer, nová texturová aplikace, a automatický 3D náhled jsou další možnosti Worldcraft 3. Ten bude stáhnutelný zdarma z různých hráčských websajtů a CDček. Worldcraft 3 bude podporovat veškeré Half-Life hry a herní modifikace (MODy), které současně pokrývají 60% hraných her online přes internet.

    VALVE založeno r. 1996, jako softwarová vývojářská firma. Half-Life je debutující hra Valve. Od jejího vypuštění v listopadu 1998, Half-Life vyhrává první místa téměř všech počítačových časopisů jako nejlepší hra roku. Více informací o Valve je na stránkách www.valvesoftware.com.

Následující seznam vylepšení byl v tiskové zprávě také zahrnován, už jsem ho sliboval v preview.

    Důležité změny:
    Worldcraft byl dost upraven co se týká OpenGL renderingu pro 3D pohledy. V tomto směru byl takřka kompletně přeprogramován. Tak bylo možné přidat do pohledu sprity, efekty struktury objektu (vlastností) apod. Texturování a časově náročné renderování bylo také urychleno.

    • OpenGL 3D Renderování. Rendering v reálném čase je rychlejší, větší a může být ve větším 3D pohledu.
    • Uzamykání textur. Uzamykání textur zrychluje práci s otáčením, zvětšováním či protahováním objektů.
    • Vylepšení texturových aplikací. Automatické texurové přiřazení způsobuje, že textura již patří objektu a tudíž je možné jej posouvat, dávat nahoru či dolů a textura zůstává pořád tam kde má být - na objektu.
    • Zobrazení spritů. Sprity jsou již automaticky zobrazovány v 3D okně, spolu s jejich případnou animacín. Počet snímků a velikost spritu se v 3D okně také zobrazují, čímž se vylepšuje a zrychluje práce s odlaďováním mapy.

    Dále:
    Mimo hlavních rysů, jež byly na Worldcraftu vylepšeny je tu ještě spousty dalších a dalších drobností.

    • Jít na číslo objektu. Objekty mají svá čísla a při chybné kompilaci je snadné je vyhledat a zobrazit chybný objekt - a opravit ho.
    • Obrázky entities. Každá entita má nyní v 3D pohledu svůj obrázek, značku, podle které je snadné zjistit o kterou se jedná, aniž by jsme na ni museli kliknout.
    • 3D reálný náhled. Tvorba objektů, úpravy velikostí, přemísťování se v 3D okně zobrazuje v reálném čase.
    • Barevné pevné entities. Entity můžou mít v FGD souboru stanovenou barvu, pro snadnější identifikaci v 2D či 3D pohledu.
    • 3D mřížka. Nová 3D mřížka povlouje jednoduché zobrazení velikostí objektu v 3D okně.
    • Náhrada špatných textur. Přidáno tlačítko Replace do tabulky textur. Lze lehce vyměnit textury, když jsou špatné ve WADsouboru.
    • Zpráva o použití textur. Statistická zpráva udává celkovou paměť použitou texturami a WAD souboru. Zobrazuje v informačním okně o mapě.
    • Rozšířené ovládáni kamery. Pohyb v 3d pohledu v reálném čase pomocí klávesnice. Držením svou tlačítel myši sepne najíždění kamery vpřed či vzad. Kolečko na myši zvětšuje pohledy 2D a 3D.
    • Umístění entity v 3D okně. Bodobé entity můžou být umístěny v 3D pohledu, stačí ukázat a kliknout.
    • Tlačítko na volbu entit. Přidáno tlačitko pro vyvolání menu Entity Properties, nastavení spritů, zvuků, postavení modelů, atp.
    • Zarovnání objektů. Velikost zarovnávaných objektů může být zobrazena v 2D okně při zarovnávání. Toto je dobré pro zarovnání objektů pro stejnou velikost či pro srovnání stejnou texturou.

Taky je ještě spoustu malinkých vylepšení, na které nezbylo místo a taky troška chyb, které se doufejme časem podaří vyladit. Ještě se nekdo ptal jestli se ukládají do douboru MAP i vlastnosti entit bez kliknutí na properties (známý problém worldcraftu) - ano tato chyba je opravena. Dále se ptají jestli Worldcraft havaruje při většim množství WAD souborů? Ne, již je to v pořádku. Nový renderovací systém také umožní již v pořádku pracovat s 3D pohledy.


 DISKUZE -- 0

Nadpis: 
Přezdívka/nick: 
Text příspěvku: 
(pouze holý text)
Napiš cifrou deset:
 Poslední vydané články
25.04.2016  EDITORY  od: p2k
18.04.2016  Obecné tém  od: kuma
17.04.2016  Obecné tém  od: kuma
13.04.2016  VR  od: kuma
11.04.2016  Obecné tém  od: kuma
09.04.2016  DN3D  od: kuma
 Poslední vydané novinky
19.07.2018  od: p2k
13.07.2018  od: kuma
25.01.2018  od: p2k
16.02.2017  od: kuma
 Vybíráme z map a modifikací:
fy_hrabova
Counter Strike Source
10.11.2011
cs_pension
Counter Strike Source
31.03.2014
Lepší Wolf3D
Wolfenstein 3D
26.08.2016
BDDA3D
Wolfenstein 3D
30.09.2016
Troubles In Silesia Country
Half Life 2
28.04.2019

 Přehled článků prefer. n/a

© Petr Skovajsa :: 2000-2024. Všechna práva rezervována.
Přebírání, přepisování nebo kopírování jakýchkoliv materiálů z tohoto webu je povoleno pouze s písemným svolením autora daného obsahu nebo šéfredaktora www.ceskemody.cz.

| Vygenerováno za 0.02283 sec. |